oorzaak anorexia Ziekten vanuit de Kern behandelen

Werkelijk genezen op een dieper, Lichamelijk - en Psychisch Ziels niveau

Praktijk voor Lichaam & Ziel      Kootwijkerbroek (gem. Barneveld)

Ontstaan van kanker en kankerbehandeling

Kanker is voor velen mensen een zeer beladen term. Het wordt nog te vaak geassocieerd met dodelijk of moeilijk te genezen. En dat is waar als je de boodschap van kanker niet begrijpt en gaat strijden tegen de kanker met methoden die het zelf genezend vermogen van je lichaam nog verder belasten. Hierdoor wordt inderdaad bevestigt dat de kanker lastig of niet te genezen is. Ook door voorspellende conclusies van artsen, die inderdaad uit kunnen komen, zodra je niet zorgvuldig met hun adviezen omgaat. Bijv. door het bestrijden van je ziekte, wegsnijden, bestralen, chemotherapie, of alternatieve bestrijdings- therapieën kan je lichaam mogelijk op andere locaties nieuwe kankercellen creëren om gifstoffen te herbergen.

Chemotherapie

Chemotherapie is extreem giftig, en als je die "therapie" wel overleeft, kan er veel schade in je lichaam zijn aangericht, waardoor je later andere gezondheidsproblemen zou kunnen ontwikkelen. Hieronder een kort stukje uit het boek, Kanker is geen ziekte maar een overlevingsmechanisme; ( Eigenlijk zijn heel veel ziekten een zo best mogelijke reactie van de natuur om je gezondheid te beschermen, of je leven te redden!)

" Chemotherapie is zo giftig dat als je een paar druppels van zo'n medicijn op je handen laat vallen, je hand zwaar kan verbranden. Als er druppels op een betonnen vloer terechtkomen, kunnen ze er gaten in branden. Het morsen van een chemomedicijn in het ziekenhuis of ergens onderweg, wordt aangemerkt als een groot biochemisch risico en er zijn deskundigen in ruimtepakken voor nodig om het op te ruimen. Stel je eens de gaten voor die chemotherapie veroorzaakt in je aders, lymfvaten en orgaanweefsel, wanneer je infuus ondergaat! Ik heb gekeken naar de irissen van patienten ( waarbij ik gebruik maak van iriscopie) die chemotherapie hebben ondergaan en ik zag de aanzienlijk erosie en schade aan weefsels  door het hele lichaam. Ja, dit medicijn vernietigt kankercellen, maar daarmee veel van je gezonde cellen." Meer over de oorsprong en het ontstaan van Chemotherapie, zie onderstaande, nederlands ondertitelde video, klik op de link:  Dr. Rath - EU Politiek , Perspectief

Klik op de link om het boek online in te zien of te downloaden: Kanker is geen ziekte: maar een overlevingsmechanisme

Genees je uiteindelijk wel, en dat gebeurt gelukkig steeds vaker, dan kun je ernstig verzwakt zijn en/of loop je nog steeds het risico jaren later een andere ziekte op te lopen.Dit omdat je schade hebt opgelopen, en de oorzaak van je ziek zijn waarschijnlijk niet hebt opgelost. Het is natuurlijk ook denkbaar dat belastende omstandigheden uit je leven verdwijnen waardoor je meer in balans komt en dus wel genezen bent.

Ik wil geen enkele keuze veroordelen, iedere situatie is uniek, maar met een werkelijk begrip van ziekte kun je je genezingsmogelijkheden wel aanzienlijk verruimen, zeker als je regulier niet meer geholpen kan worden. Aan de andere kant kan er een situatie zijn waarbij regulier ingrijpen levensreddend kan zijn bijv. als een tumor acuut levensbedreigende gevolgen kan hebben voor andere lichaamsfuncties of organen en het wegsnijden daarvan deze bedreiging direct kan oplossen.

Wat is kanker nu werkelijk op psychisch niveau?

Op psychische niveau kan kanker te maken met een onopgelost conflict, en overige onderdrukte emoties. De diagnose ongeneselijke kanker, kan een conflict veroorzaken, en nieuwe psychische oorzaken aan je ziekte toevoegen. Dit kan vervolgens tot verergering van je symptomen leiden. Bekijk de Nederlandse ondertitelde film van de Duitse internist Dr. Hamer door op de volgende link te klikken; Video internist Dr. Hamer.

Voor een meer wetenschappelijke benadering van de behandelmethode, bekijk dan ook de Duitse video; Gemanische Neu Medizin - Harald Baumann

Meer informatie vind je op de Nederlandstalige website, Germaanse geneeskunde; Informatie over de ontdekking van de Biologische Natuurwetten door Dr. Rijke Geert Hamer, klik op de volgende link ' Germaanse Geneeskunde '

Wat is kanker nu werkelijk op lichaamsniveau?

tumor kankerGezondheid op zich bestaat niet. Het is een dynamisch proces, aanvoeren bouwstoffen, afvoeren afvalstoffen. Deze processen verlopen niet altijd exact in de juiste balans, daar zijn we mens voor. Ieder mens kan om deze reden wel eens kankercellen in zijn lichaam herbergen, maar dat escaleert dan niet. Maar ontstaat er een langdurige onbalans, bijv. in het afvoeren van afvalstoffen en gifstoffen, dan dreigt je stofwisseling dodelijk vergiftigd te worden, met snel de dood tot gevolg. Kanker ontstaat dan, en de tumoren redden in dat geval je leven! Het is dan vervolgends wel van belang kanker te begrijpen, en er naar te handelen. Het lichaam heeft zijn beperkingen in het dragen van de hoeveelheid kankercellen en tumoren.

Vereenvoudigd stapsgewijs principe;

1. Gifstoffen nemen toe.

2. Cellen vangen deze gifstoffen op op die plek welke psychisch en lichamelijk energetisch zwak en resp. vervuild zijn.

3. Cellen gaan zich delen om meer van deze gifstoffen op te vangen.

4. Vervolgens wordt een “huisje” gecreëerd waar dit alles veilig in opgeborgen kan worden, er is nu een tumor.

5. Parasieten en schimmels helpen gifstoffen in de tumor te verminderen.

Effectieve kanker behandeling
Er zijn veel ingangen, zeer veel meer dan 100 alternatieve methoden, ( zie link: 'Alternative cancer treatments plus other info ') om het kankerproces te keren. Hieronder een voorbeeld van algemeen toegepaste en mij bekende methoden welke, specifiek afhankelijk van de persoonlijke situatie, gecombineerd kunnen worden. Zie ook de volgende link: Every Cancer Can be Cured in Weeks explains Dr. Leonard Coldwell
  • Levend water, uiterst effectief als basis of fundering voor het reinigingsproces, om het lichaam te ontzuren, en een fundament te leggen voor de genezing van kanker.
  • Emotioneel reinigen, conflicten oplossen,vele therapie mogelijkheden, zie ook hierboven, dr. Hamer.
  • Reinigings- kuur met voeding, bijv. "raw  food".
  • Vitamine B17, verkregen uit abrikozenpitten, er was meer info op de website www.abrikozenpitten.nl .  Helaas is deze site vanwege Europese wetgeving niet meer bereikbaar. Via de volgende link wel meer over kankertherapie met abrikozenpitten: 'Morgenster Kankertherapie' Kijk op de engelstalige site, en klik vervolgens op de vertaalbutton, deze link : 'Abrikozenpitten doden kankercellen zonder bijwerkingen '   De vrouw op de volgende video verteld hoe ze genas door gebruik van abrikozenpitten  klik op deze link voor deze video en meer video's over kanker: ' Vitamine B17 kan kanker genezen ' (Sroll naar beneden op de pagina.) Er is inmiddels een boek, klik op de link : Hét antwoord op kanker?! Voor informatie waar deze pitten in te kopen, klik op deze link ' Abrikozenpitten online te koop '

• Voedingssuplementen.
  • Energetisch reinigen, bijv. bio-resonantie therapie.
  • Koortstherapie, klik op volgende link " Spontane genezingen, infecties en koorts"

Meer gerelateerde info? Lees ook de onderwerpen: Levend water, drinkwater en Oorsprong ziekten